DEBATT

Tidsskriftet retter

Rolf Lindgrens innlegg «Forskjell pa apent sinn og hel i hue» kom dessverre pa trykk med feil
referanseliste. Korrekt referanse skal veere: Lindgren, R. M. B. (2007). Tankefeltterapi. Retrieved 2009-
10-10, 2009, from http://skepsis.no/?p=578.

® Tidsskrift for Norsk psykologforening


http://skepsis.no/?p=578
https://psykologtidsskriftet.no

